
Workshopy
Možnost rozvoje a vzdělávání je pro nás stále prioritou, a proto i letos pokračujeme v nabídce osobních workshopů v rámci CPI Akademie Retail.
Osobní setkání budou probíhat dvakrát ročně přímo v obchodních centrech a každé z nich potrvá hodinu a půl.
Tento formát jsme upravili na základě vaší zpětné vazby, aby co nejlépe odpovídal vašim potřebám.
Při workshopech se zaměříme na zlepšení zákaznického zážitku, jeho kvalitu a aktuální trendy v oblasti nákupů v kamenných prodejnách.
První workshop v tomto ročníku Akademie bude zaměřen na téma Nespokojený zákazník a řešení reklamací.
– Zásady jednání s nespokojeným zákazníkem, psychologické pozadí problematiky.
– Schopnost udržet komunikaci ve věcné rovině.
– Reklamační tipy z praxe + možné sdílení „best practice„.
– Praktický nácvik (schopnost věcné komunikace).
Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR. Více informací o zpracování osobních údajů.
Pozvánka na červnový workshop
Markéta Knotková
