Tyto soutěžní podmínky stanovují závazná pravidla, na jejichž základě probíhají soutěže v rámci projektu CPI Akademie Retail provozované na webu www.cpiakademie.cz.
Tyto soutěžní podmínky jsou platné, pokud případné přerušení fáze realizace vzdělávacího projektu, nebude bránit transparentnímu a spravedlivému vyhodnocení soutěží.
Účastníci: prodejci, vedoucí prodejen
Frekvence: soutěž proběhne v každém OC celkem 1x po ukončení e-learningu
Princip: individuální radost – potěšit maličkostí
Podmínky soutěže:
Zařazeny budou všechny osoby, které splní účast ve všech kurzech e-learningu
Výherce musí být zaměstnancem obchodu či stánku obchodního centra, tj. výherce musí mít platný smluvní vztah s nájemcem OC
Vyhrává dle algoritmu deset (10) účastníků s nejlepším výsledkem e-learningu za každé obchodní centrum
Vítězové budou kontaktováni e-mailem o výhře, kterou si převezmou na správě obchodního centra
Výhra:
Výhra pro každé obchodní centrum:
Výherci budou vybráni dle soutěžního algoritmu:
1. Soubor potenciálních výherců se stejným hodnocením bude seřazen dle data a času vyplnění e-learningu
2. Soubor absolventů e-learningu bude rozdělen dle daného počtu výher (tj. v případě tří výherců bude rozdělen soubor na třetiny apod.)
3. Výhercem bude vždy první účastník z každého daného rozděleného souboru (tj. v případě tří výher bude vybrán první absolvent z každé třetiny), tak bude získán celkový počet výherců
Účastníci: prodejci, vedoucí prodejen
Frekvence: soutěž proběhne v každém obchodním centru celkem 1x po ukončení e-learningu
Podmínky soutěže:
Zařazeny budou všechny osoby, které splní účast ve všech kurzech e-learningu
Výherce musí být zaměstnancem obchodu či stánku obchodního centra
Vyhrávají dle algoritmu dva (2) účastníci s nejlepším výsledkem za každé obchodní centrum
Vítězové budou kontaktováni e-mailem o výhře, kterou si převezmou na správě obchodního centra
Výhra:
Clarion Congress Hotel Prague
Obsah balíčku:
Spa & Kur Hotel Harvey Františkovy Lázně
Výherci budou vybráni dle soutěžního algoritmu:
Soubor potenciálních výherců se stejným hodnocením bude seřazen dle data a času vyplnění e-learningu
Soubor absolventů e-learningu bude rozdělen dle daného počtu výher (tj. v případě tří výherců bude rozdělen soubor na třetiny apod.)
Výhercem bude vždy druhý účastník z každého daného rozděleného souboru (tj. v případě tří výher bude vybrán druhý absolvent z každé třetiny), tak bude získán celkový počet výherců.
Účastníci: prodejní týmy jednotek a stánků daného obchodního centra
Frekvence: soutěž proběhne v každém obchodním centru celkem 1x po ukončení e-learningu
Princip: motivace prodejních jednotek
Podmínky soutěže:
Účastníci: prodejní týmy jednotek a stánků daného obchodního centra
Frekvence: soutěž proběhne v každém obchodním centru celkem 1x po ukončení e-learningu
Princip: motivace prodejních jednotek
Podmínky soutěže:
Podmínky soutěže:
• Odměněna bude jednotka, která splní podmínku účasti ve workshopu a e-learningu
• Vyhrává jednotka s nejlepším výsledkem za každé obchodní centrum (tzn. vedoucí jednotky absolvoval workshop prodejních dovedností a prodejní tým splnil s nejlepším výsledkem všechny kurzy
e-learningu za podmínky kompletního zhlédnutí online videí a plné úspěšnosti odpovědí v následných testech, přičemž vyšší počet takovýchto účastníků má přednost)
• Vítězové budou kontaktováni e-mailem o výhře, kterou si převezmou na správě centra
Výhra pro každé obchodní centrum:
• 1h konzultace s odborníky Ipsos dle vlastních preferencí
• Překvapení pro vítězný tým