1. Soutěžní podmínky
Tyto soutěžní podmínky stanovují závazná pravidla, na jejichž základě probíhají soutěže v rámci projektu CPI Akademie Retail provozované na webu www.cpiakademie.cz.
Tyto soutěžní podmínky jsou platné, pokud případné přerušení fáze realizace vzdělávacího projektu, nebude bránit transparentnímu a spravedlivému vyhodnocení soutěží.
2. Obecné pojmy
- Pořadatelem soutěže se rozumí provozovatel webu www.cpiakademie.cz: Ipsos s.r.o., Černošice, Topolská 1591, okres Praha-západ, PSČ 252 28
- Spolupořadatelem rozumíme subjekt – Investor projektu – CPI Services a.s., Vladislavova 1390/17, 110 00, Praha 1, Nové město, ČR
- Soutěžícím rozumíme osobu, která se účastní soutěže na webu pořadatele.
- Vyhodnocením soutěže rozumíme zveřejnění výhry soutěže na webu a komunikaci na vítěze v OC ze strany správy centra.
- Výhercem rozumíme:
- zaměstnance obchodu či stánku obchodního centra, tj. osobu, která má platný smluvní vztah s nájemcem OC;
- kamenný obchod či stánek v obchodním centru CPIPG;
- manažera obchodního centra CPIPG.
3. Pravidla soutěží
- účastí v soutěži rozumíme vyplnění e-learningového kurzu ze stránky soutěže.
- Účastnit soutěže se může libovolná osoba starší 18 let s platným smluvním vztahem s nájemcem obchodního centra CPIPG, která souhlasí s těmito Soutěžními podmínkami.
- Soutěž je považována za zahájenou jejím zveřejněním na webu pořadatele.
- Doba, kdy je možné účastnit se soutěže, je vždy pevně definována datem zahájení soutěže a datem ukončení soutěže. Obě data jsou stanovena pro každou soutěž.
- Výhercem se stává soutěžící dle konkrétních podmínek příslušné soutěže (viz. dále)
- Výherce soutěže je vždy oznámen na stránce soutěže, a to nejpozději do 20 kalendářních dnů od data ukončení příslušné soutěže.
- Výhry budou doručeny soutěžícímu do 20 pracovních dnů od data vyhodnocení soutěže.
- Soutěžící bere na vědomí, že na výhru není poskytována žádná záruka a pořadatel nezodpovídá za jakékoliv poškození výhry po jejím doručení výherci. Výhry nelze vymáhat soudní cestou.
- O konečných výhercích rozhoduje organizátor soutěže IPSOS ve spolupráci s CPIPG.
4. Individuální soutěže Malé radosti
Účastníci: prodejci, vedoucí prodejen
Frekvence: soutěž proběhne v každém OC celkem 1x po ukončení e-learningu
Princip: individuální radost – potěšit maličkostí
Podmínky soutěže:
Zařazeny budou všechny osoby, které splní účast ve všech kurzech e-learningu
Výherce musí být zaměstnancem obchodu či stánku obchodního centra, tj. výherce musí mít platný smluvní vztah s nájemcem OC
Vyhrává dle algoritmu deset (10) účastníků s nejlepším výsledkem e-learningu za každé obchodní centrum
Vítězové budou kontaktováni e-mailem o výhře, kterou si převezmou na správě obchodního centra
Výhra:
Výhra pro každé obchodní centrum:
- 10 voucherů s využití v daném OC
- Hodnota výhry pro každého výherce: 1x voucher s využitím v daném OC (200-300 Kč)
- Předání výhry na správě centra: ověření totožnosti, vyplnění předávacího formuláře
Algoritmus pro výběr výherců
Výherci budou vybráni dle soutěžního algoritmu:
1. Soubor potenciálních výherců se stejným hodnocením bude seřazen dle data a času vyplnění e-learningu
2. Soubor absolventů e-learningu bude rozdělen dle daného počtu výher (tj. v případě tří výherců bude rozdělen soubor na třetiny apod.)
3. Výhercem bude vždy první účastník z každého daného rozděleného souboru (tj. v případě tří výher bude vybrán první absolvent z každé třetiny), tak bude získán celkový počet výherců
6. Individuální soutěž o hlavní cenu Wellness pobyty
Účastníci: prodejci, vedoucí prodejen
Frekvence: soutěž proběhne v každém obchodním centru celkem 1x po ukončení e-learningu
Podmínky soutěže:
Zařazeny budou všechny osoby, které splní účast ve všech kurzech e-learningu
Výherce musí být zaměstnancem obchodu či stánku obchodního centra
Vyhrávají dle algoritmu dva (2) účastníci s nejlepším výsledkem za každé obchodní centrum
Vítězové budou kontaktováni e-mailem o výhře, kterou si převezmou na správě obchodního centra
Výhra:
- Výhra pro každé obchodní centrum:
2x wellness víkend/ 1 obchodní centrum - Hodnota výhry pro každého výherce:
1x wellness víkend dle výběru:
Clarion Congress Hotel Prague
Obsah balíčku:
- 2 noci (pátek – neděle)
- polopenze
- vstup do wellness
Spa & Kur Hotel Harvey Františkovy Lázně
- Obsah balíčku:
- 2 noci (pátek – neděle)
- polopenze
- uvítací nápoj
- volný vstup do hotelového wellness (bazén, finská a parní sauna, fitness)
- aromatická masáž
- fango zábal
- parafínový zábal na ruce
- 1x lázeňské oplatky
- minerální pramen přímo v hotelu
- župan k zapůjčení zdarma
Algoritmus pro výběr výherců
Výherci budou vybráni dle soutěžního algoritmu:
Soubor potenciálních výherců se stejným hodnocením bude seřazen dle data a času vyplnění e-learningu
Soubor absolventů e-learningu bude rozdělen dle daného počtu výher (tj. v případě tří výherců bude rozdělen soubor na třetiny apod.)
Výhercem bude vždy druhý účastník z každého daného rozděleného souboru (tj. v případě tří výher bude vybrán druhý absolvent z každé třetiny), tak bude získán celkový počet výherců.
7. Týmová soutěž Certifikovaná prodejna Mistři zákaznického servisu
Účastníci: prodejní týmy jednotek a stánků daného obchodního centra
Frekvence: soutěž proběhne v každém obchodním centru celkem 1x po ukončení e-learningu
Princip: motivace prodejních jednotek
Podmínky soutěže:
- Odměněny budou jednotky, které splní podmínku účasti v e-learningu – alespoň 1 osoba za jednotku
- Vítězové budou kontaktováni e-mailem o výhře, kterou si převezmou na správě centra
Výhra pro každé centrum: - Certifikační samolepka na jednotky
8. Týmová soutěž Šampioni v zákaznickém servisu
Účastníci: prodejní týmy jednotek a stánků daného obchodního centra
Frekvence: soutěž proběhne v každém obchodním centru celkem 1x po ukončení e-learningu
Princip: motivace prodejních jednotek
Podmínky soutěže:
Podmínky soutěže:
• Odměněna bude jednotka, která splní podmínku účasti ve workshopu a e-learningu
• Vyhrává jednotka s nejlepším výsledkem za každé obchodní centrum (tzn. vedoucí jednotky absolvoval workshop prodejních dovedností a prodejní tým splnil s nejlepším výsledkem všechny kurzy
e-learningu za podmínky kompletního zhlédnutí online videí a plné úspěšnosti odpovědí v následných testech, přičemž vyšší počet takovýchto účastníků má přednost)
• Vítězové budou kontaktováni e-mailem o výhře, kterou si převezmou na správě centra
Výhra pro každé obchodní centrum:
• 1h konzultace s odborníky Ipsos dle vlastních preferencí
• Překvapení pro vítězný tým
9. Týmová soutěž o centrum s nejvyšším podílem zapojených jednotek
- Účastníci: obchodní centra jako celky
Frekvence: soutěž proběhne v každém obchodním centru celkem 1x po ukončení e-learningu
Princip: motivace manažera obchodního centra
Podmínky soutěže pro obchodní centra: - Zařazena budou všechna OC, na kterých probíhala CPI Akademie Retail
- Vyhrává OC s nejvyšším podílem zapojených jednotek (tj. vedoucí jednotky se účastnil workshopu a tým jednotky (alespoň 1 účastník) absolvoval a splnil všechny kurzy e-learningových kurzů)
- Vítězové budou kontaktováni e-mailem o výhře, kterou obdrží na správě centra
Výhra: - Certifikát pro vítězné obchodní centrum / 1x
- Překvapení