Skip to content Skip to footer
o akademii

Rozvojový a vzdělávací program

Jedná se o rozvojový a motivační program pro prodejní týmy obchodních center, jehož cílem je posunout kvalitu zákaznického servisu v České republice na špičkovou úroveň.

Zlepšení zákaznického zážitku
Potenciální růst obratů
Zvýšení loajality a získání nových zákazníků
Poznání potřeb zákazníků a nových trendů zákaznického chování
hlavní myšlenka cpi akademie retail

Pozitivní zákaznický zážitek

hraje v dnešním

retailovém světě

klíčovou roli.

Období plné výzev a změn společně využijeme k rozvoji značky centra a značky nájemce.

Mgr. Petr Brabec

Asset and Property Management Director

PROČ SE ZAPOJIT?

Profesní rozvoj

Vzdělávání je jedna z nejlepšíchinvestic, kterou pro sebe můžemeudělat. Dozvíte se více o potřebáchzákazníků a nových trendechv retailu.

Oficiální certifikace

Získejte certifikát o úspěšnémabsolvování Akademie. Připravenymáme diplomy pro jednotlivcei certifikační samolepky pro celéprodejní týmy.

Výhry

Vzdělávejte se a vyhrávejte voucheryurčené k využití přímov obchodním centru i luxusníwellness pobyty.
Vzdělávejte se a vyhrávejte

Věříme, že nabité vědomosti jsou tou nejlepší odměnou, přesto jsme si pro Vás připravili celou řadu atraktivních výher…

Výhry pro jednotlivce

2x wellness víkend pro 2 osoby10 voucherů s využitím v našem obchodním centru

Výhry pro týmy

Týmová certifikace pro mistry zákaznického servisuKonzultace s odborníky z agentury Ipsos dle vlastních preferencíVyhlášení nákupního centra s nejvíce zapojenými jednotkami
poznejte naše školitele

Kateřina

Lektorka, konzultantka, moderátorka a analytička průzkumu trhu. Specializuje se na vedení vzdělávacích kurzů a konzultací na téma tvorba standardů prodeje a obsluhy. V této oblasti pracuje téměř 20 let. Jejím školením prošli pracovníci desítek firem. Kateřina vede aktivační workshopy zaměřené na implementaci znalosti dat výzkumu trhu a praktických zkušeností.

Vladimír

Konzultant, lektor a analytik výzkumu trhu. Vladimír se specializuje na řízení zákaznické zkušenosti, design služeb a rozvojové projekty včetně školicích programů. Má téměř 20 let zkušeností nejen z ČR, SR, ale i zahraničí. Realizuje desítky výzkumů a školení v kvalitě služeb a servisu, zlepšování procesů, tréninkové programy a další.

© Projekt CPI Akademie Retail připravila společnost CPI Property Group, největší vlastník obchodních center v ČR